שירות עד הבית או המשרד

מאגורה MT5E

6 קורקינטים חשמליים הכי מומלצים לשנת 2022

| נכתב ע"י אבירם חורפי
תוכן עניינים

בשנים האחרונות, שוק הקורקינטים עבר התקדמות משמעותית עם הרבה דגמים חדשים שנכנסו לשוק. לא מעט מהם, דגמים שפותחו מאפס והביאו את הקורקינט לבחירה האולטימטיבית ככלי תחבורה במרחב האורבני. דור ראשון של קורקינט חשמלי תמיד מאופיין בחבלי לידה ותקלות שצפות על פני השטח רק לאחר שימוש יותר אינטנסיבי. זה בסדר, ככה זה בחדשנות. עכשיו, לאחר שנה שוברת שיאים של מכירות קורקינטים חשמליים…. זה זמן להעמיד אותם למבחן בלי הנחות. 

מה בדקתי.

הכנסתי כאן רק את אותם דגמים הכי טובים ואיכותיים (לדעתי) שקיימים בישראל. אני פחות שם דגש על מהירות, זה שקורקינט חשמלי הוא הכי מהיר – לאו דווקא הופך אותו לקוריקנט הכי טוב. ככלי תחבורה, שמתי יותר דגש על איכות הבניה והתועלת של הקורקינט לרוכב. הכנסתי רק קורקינטים שאני מכיר אישית ויצא לי לא רק לרכב עליהם, אלא גם לתקן אותם ולפרק אותם. קורקינטים שהוכיחו את עצמם גם בחווית רכיבה וגם מהצד הטכני.

עוד דבר שלקחתי בחשבון הוא מרכיב השירות. ישראל מוצפת בקורקינטים סיניים (מוצר מדבקה), חלקם בסדר וחלקם פחות. הבעיה העיקרית, שלקורקינטים האלו אין באמת אבא ואמא מה שבהחלט משפיע על חווית השירות. לכל הקורקינטים ברשימה הנ"ל יש חנות של היבואן / יצרן שתוכלו לקבל שירות – פקטור מאוד חשוב בהחלטה שלכם לקנות קורקינט חשמלי חדש.

סדר הרשימה הוא אקראי ואין במיקום כזה או אחר כדי להגיד שקורקינט אחד יותר טוב מהשני. אני לא מאמין בביטוי קורקינט חשמלי הכי טוב. הסיבה לכך היא שקורקינט הכי טוב זה משהו סובייקטיבי. האם קורקינט הכי טוב הוא הכי מהיר? הכי חזק? הכי גדול? או אולי בכלל הכי קטן? כל אחד והקורקינט הכי טוב (הכי מתאים) לצרכים ולתקציב שלו.

אני עושה מאמצים לתת לכם חוות דעת אמיתית וכנה. אם יש לכם הערות, דברים שאתם חושבים שהם לא נכונים או דברים הראויים לכתוב ולא הכנסתי, אתם יותר ממוזמנים לכתוב לי דרך הצור קשר.

מתחילים….

קורקינט שיאומי S1

מה עדיין לא נאמר על הקורקינט האהוב כל כך על רבים בעולם? קורקינט שיאומי S1 הוא הקורקינט שיש בו את היחס עלות תועלת הכי גבוה. בS1, שיאומי הוסיפו תצוגה דיגיטלית. שיפרו את הכנף האחורית ומנגנון הקיפול שהיה ידוע לשמצה בדור הראשון. במחיר של אזור ה-1,500 ש"ח אי אפשר יותר מידי לטעות.

למי שמחפש קורקינט קטן ונייד לרכיבות קצרות זאת הבחירה האולטימטיבית והקורקינט החשמלי הכי מומלץ. קורקינט שיאומי הוא אמין מאוד ביחס למחיר שלו. בהנחה כמובן שלא תתעללו בו. גם אם יש לכם תקלה, תהיו רגועים כי רוב התקלות הן יחסית פשוטות וזולות. להבדיל ממוצרי המדבקה הישראלים שמנסים לחקות אותו, לקורקינט שיאומי יש זמינות ונגישות חלפים מאוד גבוה.

אם אתם מאלו שאוהבים לטפל בכלי בעצמם, ודאי תשמחו לדעת שיש לקורקינט שיאומי הרבה מדריכים ותמיכה ברשת. כמו כן מערכת לזיהוי תקלות שהופך את זיהוי התקלה לקליל. אם אתם מאלו שאוהבים לפנק את הקורקינט שלכם, ודאי תשמחו לדעת שלקורקינט שיאומי יש מגוון עצום של אביזרים, שדרוגים וחלקים נלווים. אמנם יש לו רק ברקס מכני אחד, אבל הוא בין הקורקינטים היחידים שיש לו בלימה רגנרטיבית, שזה אומר שהקורקינט עושה שימוש בשדה המגנטי של המנוע לבלימה טובה יותר.

לא סתם הוא הקורקינט הנמכר בעולם, והוא מעולה גם ככלי תחבורה משני שאפשר לזרוק בתא המטען של הרכב, לעלות איתו לרכבת או לקפוץ למכולת השכונתית.

צריך לזכור שקורקינט שיאומי הוא קורקינט last mile קלאסי. הוא נועד למרחקים קצרים ואם תעמיסו עליו עוד חבר או תרכבו איתו רכיבות יומית ארוכות – יהיה לכם בלאי ותקלות בתדירות גבוה. אם אתם צריכים קורקינט חזק – אז זאת לא תהייה בחירה טובה עבורכם.

xioami S1
קורקיניט שיאומי S1 – ערך של עלות מול תועלת הכי טוב.

חסרונות

  • לא מומלץ אם אתם אנשים גדולים.
  • אם אתם רוכבים בסביבה של עליות – אז גם פחות מתאים.
  • אין לקורקינט שיכוך מלא (בולמים)
  • צמיגים מאיכות נמוכה הנוטים להתפנצ'ר בקלות (את אלו כמובן ניתן להחליף או להתקין צמיגים מלאים).

שורה תחתונה

אם אתם צריכים קורקינט חשמלי לסיבוב בקטנה או אם יש לכם רכיבה קצרה לעבודה ו/או נסיעה ברכבת – זה קורקינט חשמלי מומלץ עבורכם עם עלות מול תועלת מטורפת.

כמה הוא עולה: 1,700 ש"ח, אבל לרוב אפשר למצוא אותו בקצת פחות.
סוללה: 36V 7.6AH
קישור לדף הרשמי: קורקינט שיאומי S1

איגל גו'ניור

המותג הותיק איגל חיפש קורקינט שיהיה יותר נגיש מאשר הGXP היקר מאוד. בדיוק מהמקום הזה נולד האיגל ג'וניור שלא סתם ממשיך את הקו העיצובי של הGXP ונראה כאילו הוא אחיו הקטן. באיגל גו'ניור החדש, היצרנית מביאה לביטוי את כל הניסיון שצברה עם הGXP והדורות הקודמים של הגו'ניור ומוציאה מוצר ברמת גימור ואבזור הכי גבוהה שרק אפשר. 

הג'וניור הוא בין הקורקינטים היחידים עם כידון כפול ובולמי שמן מקדימה (הבולם אחורי הוא גומי). מערכת ברקסים הידראולית כסטנדרט. תצוגה דיגיטלית צבעונית גדולה ומרשימה וסוללה של 60V 21AH. האיגל ג'וניור מצטיין איפה שרבים נכשלים (אפילו אחיו הגדול) עם מנגנון קיפול מאוד נוח ואמין. הוא מגיע עם שקע טעינה איכותי נגד מים וצמיגים רחבים (3 אינץ). מערכת אזעקה עם נעילת גלגל זה גם חלק מהפינוקים שאתם גם מקבלים באיגל גו'ניור. אני לא מכיר עוד קורקינט סטוק שמגיע ברמת גימור ואבזור כזו כסטנדרט.

איגל לא מאכזבים והוציאו לשוק את אחד הקורקינטים המוצלחים שאפשר לקבל בישראל. אם הוא בתקציב שלכם – זה קורקינט חשמלי מומלץ מאוד. ככה איך שהוא יוצא מהחנות מבלי להשקיע בו שקל נוסף.

חסרונות

האיגל גו'ניור הוא לא קורקינט קל. הוא שוקל באזור ה 30 קילו. אם אתם גרים בבניין ללא מעלית או צריכים להרים את הקורקינט – אז בכלל לא בטוח שזאת תהייה בחירה נכונה בשבילכם. דבר נוסף וחשוב שתצטרכו לקחת בחשבון הוא שלאיגל אין פריסת חנויות רחבה, אם תצטרכו לקבל שירות אז תהיו חייבים להיכנס למרכז תל אביב לחנות היחידה שלהם. כמובן שאם אתם באיזור שירות שלנו, תוכל להזמין את הניידת השירות עד אליכם הביתה.

שורה תחתונה

אם אתם מחפשים כלי מעוצב וחזק (לקורקינט סטוק) בלי להשקיע סכומים לא מבוטלים בשידרוגים – זה קורקינט חשמלי מומלץ בשבילכם.

כמה הוא עולה: 8,300 ש"ח
סוללה: 60V 21AH
קישור לדף הרשמי: איגל גו'ניור

אינוקים OX

ב-2018 אינוקים המציאו את עצמם מחדש והשיקו את ה-OX. מהר מאוד האוקס הופך לספינת הדגל החדשה של אינוקים במקום הקוויק 3 המיושן. האוקס הפך מהר מאוד לאחד הקורקינטים הכי נמכרים והאהובים כיום בישראל.

האינוקים OX הוא קורקינט שנולד מאפס ומביא בשורה עיצובית שלא דומה לאף קורקינט אחר. אם אתם רוכבים על אחד, אז ישר מזהים שאתם על אינוקים. לאינוקים OX יש בולמי גומי גם מקדימה וגם מאחורה. בולמים אלו הוכיחו את עצמם כמאוד אמינים ועושים עבודה מעולה. הרכיבה על הקורקינט היא באמת מהנה ונוחה כפי שמצופה. המזלג האחורי והקדמי של האוקס בנוי בצורה חדשנית כך שהגלגל יושב רק על זרוע אחת. אני לא בטוח אם יש לזה זה יתרון טכני, מה שבטוח זה הופך את התיקון פנצ'ר בקורקינט לקליל בהשוואה לקורקינטים אחרים. תיקון פנצ'ר באוקס לא מצריך לפרק כלום! זה ללא ספק עושה את החיים קלים יותר. עוד פיצ'ר נחמד הוא שניתן לכוון את גובה המתלים לפי אופי הרכיבה שלכם.

בישראל אינוקים אוקס הפך לחביב המשדרגים. מעבר לים הוא מגיע גם בגרסת אוקסו עם מנוע קדמי בנוסף לאחורי. גם בישראל בעזרת קיט ייעודי אפשר להוסיף לאוקס מנוע קדמי ולמעשה להפוך אותו לאוקסו. בגלל זה ועוד, רוב המשוגעים לדבר בישראל שמשפרים ומשדרגים בוחרים באוקס. לאוקס יש מנוע מעולה שיכול לעמוד בעומס גדול יחסית. מבנה שלדה גדול ורחב המקנה יציבות ויכולת להכניס סוללה גדולה (בבניה אישית) יחסית לשאר הקורקינטים שסובלים מספייס מצומצם מתחת לבורד.

קורקינט אינוקים OX הוא ללא ספק חתיך ומשווק כקורקינט פרימיום. אינוקים השקיעו הרבה בעיצוב שלו ומשקיעים עוד יותר בשיווק שלו. אבל האם הוא באמת פרמיום מעבר לעיצוב המרשים שלו? 

חסרונות

  • אינוקים פחות השקיעו במערכת ברקסים איכותית באינוקים אוקס. הבחירה בקליפר אחורי זול ופשוט ממש לא ברורה שזה מגיע ממותג שמשווק עצמו כפרמיום. בברקס הקדמי של האוקס, אינוקים הולכים על ברקס תוף שפחות פופולרי בשוק. לאינוקים לייט זה מעולה כי הוא קורקינט קטן. בקוויק 3 זה בהחלט עדיף על הברקס V הקודם. אבל באוקס?? במבחן התוצאה הברקס תוף עושה עבודה לא רעה. אם זה מתאים לקורקינט פרמיום? פחות.
  • מנגנון הקיפול של אוקס דומה באופי שלו למנגנון קיפול של קורקינט שיאומי ולא של קורקינט פרמיום. לא צריך לפחד שזה ישבר לכם (אם אתם משדרגים את הכלי אז מומלץ לרכוש חבק לכידון) אבל גם כאן היה מצופה מאינוקים ליותר דגש על חדשנות מכאנית כמו שהשקיעו בחדשנות עיצובית.
  • הפלסטיק של הבורד מרגיש מעט זול ומגיע ללא שטח נגד החלקה. יש לו נטייה לקפוץ החוצה מהמקום בחלקו האחורי, מה שקצת יכול להציק.
  • כקורקינט פרימיום, אינוקים היו יכולים קצת יותר להשקיע ולשים פנס דרך ראשי בנוסף לפנס התחתון שהוא חצי קלאץ'. צופר מכאני של אופניים במקום צופר איכותי חשמלי – גם לא ממש מקרבת אותו להיות קורקינט פרמיום. 
  • גם בשקע טעינה אין ממש מן הפרמיום. שקע טעינה הוא שקע XLR סטנדרטי.
אינוקים אוקס 2022
לא. ממש לא תקבלו את האוקס עם ברקס של מאגורה, כידון רחב ושלל שידרוגים – אבל תמיד תוכלו להוסיף אותם.

שורה תחתונה

האוקס הוא ללא ספק קורקינט חשמלי מומלץ עם חווית רכיבה נוחה ובסטייל. אם אתם מתכננים לשדרג אז תמצאו בו הרבה פוטנציאל, אבל גם תצטרכו להשקיע לא מעט. אם הוא עונה להגדרה פרמיום? אני לא בטוח. אם אתם מאלו שרוצים כלי סטוק ופחות חשוב לכם הפוזה – אז יש לכם אופציות יותר טובות בשוק.

כמה הוא עולה: החל מ 7,900 ש"ח
סוללה: 48V 21AH / 60V 13AH
קישור לדף הרשמי: אינוקים אוקס

סקוטאייר פרמיום

בדומה לאיגל ואינוקים גם המותג סקוטאייר הוא גאווה ישראלית שפותח ע"י עודד מזרחי. אני אוהב לכנות את סקוטאייר "הטיוטה" של הקורקינטים בישראל. הוא אחד הכלים האמינים ביותר שתמצאו אם לא הכי. הבונוס הגדול בסקוטאייר היא חווית שירות מדהימה, משהו שהרבה חנויות קורקינטים חשמליים אולי יכולים ללמוד ממנו.

לסקוטאייר פרמיום יש את יחס כוח / משקל הכי טוב. הסקוטאייר שוקל באזור 14 קילו ויכול להתמודד מבחינת כוח ומהירות עם כלים ששוקלים כפול ממנו. קלאסי אם יש לכם נסיעה ברכבת פלוס רכיבה יחסית ארוכה שגדולה על קורקינט קטן כמו שיאומי או אינוקים לייט. אם אתם גרים בבניין ללא מעלית ועדיין צריכים קורקינט חזק – זה הקורקינט הכי מומלץ בשבילכם.

סקוטאייר השקיעו הרבה בפיתוח וכל השילדה מיוצרת בישראל. השילדה של סקוטאייר היא ייחודית ואיכותית מאוד. היא עשויה מחתיכה אחת וללא ריתוכים שמהווים נקודת תורפה. דבר זה הופך אותה לחזקה במיוחד. גם מנגנון הקיפול הוא ברמה גבוהה, אולי מנגנון הקיפול הכי טוב שקיים בישראל.

בסקוטאייר לא חסכו בבטיחות שלכם ציידו את הקורקינט במערכת ברקסים מכאנית מבית טקטרו העולמית. בעוד רוב יצרני הקורקינטים בוחרים לחסוך ולשים לכם סוללות סיניות, סקוטאייר עדיין משתמשים בסוללות שנבנות בישראל עם תאים של פנסוניק הידועים באיכות המעולה שלהם.

כל מי שכבר רוכב על קורקינט חשמלי ודאי מכיר את בעיה שדיסק הברקס חשוף למכות. בסקוטאייר מצאו לכם פתרון לזה ופיתחו מגן ייחודי לדיסק האחורי. 

הסקוטאייר לא זול, אבל גם אי אפשר לטעות איתו. אם אתם מחפשים ללכת על בטוח ולקבל כלי אמין, קל וחזק (יחסית) זה הקורקינט החשמלי הכי מומלץ בשבילכם. אמנם הוא לא מצטיין עיצובית, אבל בהחלט מפצה על זה באמינות ושירות שהרבה יותר חשובים בין מגוון השיקולים. הדבר היחידי שקצת מבאס הוא מערכת תאורה מיושנת שעובדת על סוללות AA במקום תאורה שמתחברת לבקר שאפשר להפעיל אותה מהכידון ע"י לחיצה על כפתור. כמו כן, חוסר בצופר איכותי זה דבר מורגש ברכיבה אורבנית.

סקוטאייר פרמיום
סקוטאייר פרמיום – סוס עבודה שאפשר לסמוך עליו.

חסרונות

  • תאורה על סוללות אצבע ולא אינטגרלית
  • אין צופר איכותי
  • אין לקורקינט שיכוך מלא (בולמים)
  • אני לא מת על הצמיגים המקוריים, אבל בקלות תוכלו להחליף אותם לאחרים.  

שורה תחתונה

אם אתם מחפשים קורקינט חזק ואמין אבל שגם סבבה לקחת אותו TO GO – זה קורקינט חשמלי מומלץ בשבילכם.

כמה הוא עולה: 6,700 ש"ח
סוללה: 48V 13AH מתאים של פנסוניק
קישור לדף הרשמי: סקוטאייר פרמיום

איזיבייק G4

אמנם איזיבייק היא חברה קטנה וקצת פחות מוכרת , אבל זאת אחת מיצרניות הקורקינטים הותיקות בישראל שנוסדה ע"י ניר אלפרוביץ. האיזיבייק מגיע עם כידון כפול ובין הקורקינטים היחידים שמציעים קוטר גלגלים של 12.5 אינץ עם צמיגים של הטיוואנית CST מבית מקסיס.

הכידון הכפול מתכוונן, מה שמאפשר נוחות מקסימלית. הגלגלים הגדולים מקנים לאיזיבייק יציבות מרבית. לאיזיבייק יש שילדה גדולה ואיכותית בעלת מנגנון קיפול מאוד טוב ויחודי פרי פיתוח של החברה. איזיבייק כל כך בטוחים בשילדה שלהם, שהם היחידים שנותנים לכם 5 שנות אחריות עליה בG4. דגם הדגל שלהם.

הG4 מגיעה עם מערכת אזעקה מובנת שבעזרת שלט מדליקים ומכבים את הקורקינט. כמובן שגם אפשר לדרוך את האזעקה ולנעול את המנוע.

בעוד שרוב המוחלט של הקורקינטים בעולם כבר עובדים על מנוע ללא גיר, באיזיבייק עדיין מתעקשים על מנוע עם גיר פלנטרי. החיסרון העיקרי של G4 הוא בעיקר בסוללה קטנה יחסית לקורקינט כזה גדול. 

האיזיבייק הוא כלי אמין ונוח. אם אתם מחפשים לשייט בעיר בנוחות מקסימלית על קורקינט גדול יחסית – זה הקורקינט המומלץ בשבילכם.

G4 By EasyBike
G4 של איזיבייק – רכיבה נוחה שרק קורקינט גדול מאפשר

חסרונות

  • סוללה עם קיבולת נמוכה יחסית לגודל שלו
  • אין לקורקינט שיכוך מלא (בולמים)

שורה תחתונה

האיזיבייק הוא כלי אמין ונוח. אם אתם מחפשים לשייט בעיר בנוחות מקסימלית על קורקינט גדול יחסית – זה קורקינט חשמלי מומלץ בשבילכם.

כמה הוא עולה:  6,600 ש"ח
סוללה: 48V 10AH
קישור לדף הרשמי: איזיבייק G4

B12 של 8TEV

הB12 של 8tev הוא בין הקורקינטים היחידים שבאמת עונה להגדרה של קורקינט פרימיום. לא בגלל שהוא הכי מהיר – כי הוא לא. גם לא בגלל שהוא הכי חזק – כי הוא גם לא.

הB12 מציג רמת גימור ועיצוב יוצאי דופן. המכלולים והשילדה פותחו מאפס, עם דגש על נראות והנדסת אנוש. להבדיל מרוב היצרנים, השלדה של 8tev בנויה מחומר שנקרא כרומולי (שבטח מוכר לרוכבים ותיקים) ולא אלומיניום כמו ברוב הקורקינטים. הקורקינט אמנם מגיע ללא בולמי זעזועים אבל כן עם גלגלי 12 וחצי אינץ שמפצים על כך. תכלס? עדיף גלגלים גדולים מאשר בולמים בשנקל שיותר מעמיסים על הקורקינט מאשר משככים את הרכיבה.

הB12 מגיע עם ברקסים הידראוליים של טקטרו המובילה. ברקסים שהוכיחו את עצמם כאמינים ואיכותיים. אף קורקינט חשמלי כיום לא מציע לכם מערכת כזו איכותית ואפילו באינוקים אוקס או באיגל גו'ניור לא תקבלו כזו מערכת ברקסים. ולא, זה ממש לא אותו סטנדרט של מערכות הידראוליות כמו זום או נאט שיש להם נטייה לנזילות.

גם בסוללה לא חסכו עליכם, להבדיל מקורקינטים אחרים כאן תקבלו סוללה מתאים של פנסוניק שאמורה לספק לכם שקט נפשי לאורך זמן. קצת באסה שהיא דיי קטנה עם רק 10 אמפר שעה, אבל דיי קשה להכניס בגודל של הקורקינט הזה יותר. הB12 יחסית לקורקינט בינוני הוא מאוד קצר, אם אתם אנשים גדולים, אז קחו בחשבון שלא יהיה לכם הרבה מקום על הבורד.

B12 של 8TEV
קורקינט B12 – קורקינט חשמלי שמוכיח שאפשר להיות גם אלגנטי וגם פונקציונלי.

חסרונות

  • סוללה עם קיבולת קטנה
  • שטח עמידה מצומצם
  • אין לקורקינט שיכוך מלא (בולמים)

שורה תחתונה

הB12 הוא קורקינט אורבני שמשלב בצורה נפלאה עיצוב, חווית רכיבה, וגימור משובח. עם הB12 אתם יכולים להיות רגועים שלא רק השקיעו בנראות אלא גם איפה שחשוב כדי לקבל חווית רכיבה טובה. במשקל של 16 קילו בלבד, הוא גם מאוד אטרקטיבי אם אתם צריכים לעלות לרכבת או לקפל אותו במשרד.

כמה הוא עולה: 5,890 ש"ח
סוללה: 48V 10AH
קישור לדף הרשמי: קורקינט B12

סיכום

אני מקווה שעזרתי לכם לעשות קצת סדר בבאלגן. כל אחד מהקורקינטים ברשימה הוא קורקינט חשמלי שתהייה בחירה מצויינת. ההבדלים בבחירה ביניהם הם בעיקר באופי השימוש שתעשו וכמובן התקציב שהגדרתם. 

אני לא טוען חלילה שקורקינטים אחרים הם לא טובים, אבל על הנ"ל אני יכול להמליץ לכם בלב שלם. יש לציין שגם מוצרי מדבקה כמו גוווילס, פאלקון וסיטיראנר עשו דרך יחסית לדורות הראשונים שהיו… דיי מזעזעים. כיום בסה"כ יש להם דגמים שעושים את העבודה אם אתם תחת תקציב מוגבל. אם אתם מאלו שרוצים לרכוש אחד, ודאו את טיב השרות מבעל החנות כי זה מה שלרוב יעשה לכם את ההבדל. 

לא מצאתם אופציה שהיא סבבה לכם? מוזמנים לשאול בקבוצת פייסבוק Israel Electric Scooter Club

אוהבים קורקינטים חשמליים? קראו עוד על ההיסטוריה שלהם.

קורקינט חשמלי הכי מומלץ זה קורקינט שמתאים לאופי הרכיבה והדרישות שלכם. קורקינט חשמלי מומלץ זה קורקינט שיענה בצורה מיטבית על הצרכים שלכם.

קראו את המאמר לגלות 6 קורקינטים חשמליים שאני ממליץ לכם, אני מאמין שאחד מהם בטוח יתאים לכם.

שלוש נקודות שאתם חייבים לקחת בחשבון לפני רכישה של קורקינט חשמלי:

תקציב – קורקינטים חשמליים מתחילים באיזור ה1,500 שקל ומעלה, בסוף צריך להגדיר תקציב כדי להבין את האופציות שיש לכם בשוק.

אופי השימוש – איפה ו/או לאן תרצו לרכב? כמה ק"מ יש לכם לבצע עד היעד? האם חשוב לכם לשבת? האם משקל הוא פקטור? אולי צריך להכנס למעלית? רכבת? קומה שניה ללא מעלית? נסו להגדיר את אופי השימוש שלכם כדי להבין מה מתאים לכם.

שירות – בהנחה שאתם משתמשים ורוכבים על הקורקינט אז סביר להניח שתצטרכו להפגש עם תיקונים ותחזוקה שוטפת. ודאו שיש לכם שירות נגיש ואמין שאתם יכולים להשתמש בו.

לפני ששואלים איזה קורקינט חשמלי הוא הכי טוב צריך להגדיר מזה בכלל הכי טוב? האם קורקינט הכי מהיר הוא הכי טוב? אולי קורקינט חשמלי הכי חזק הוא הכי טוב? קורקינט הכי הזול? או הכי קל?

קורקינט חשמלי הכי טוב זה קורקינט שעונה למסגרת התקציב והדרישות שלכם. 

במאמר אני ממליץ על 6 קורקינטים חשמליים שונים שיוכלו לשרת אתכם. 

קורקינט שיאומי הוא הקורקינט חשמלי שיש לו יחס של עלות / תועלת הכי גדול. הוא נמכר סביב ה1,500 ש"ח ויכול להיות שתמצאו זולים ממנו, אבל לא בהרבה. 

קורקינט שיאומי עולה על המתחרים שלו בקטגוריה בכמה רמות ולכן אין ממש הגיון בלקנות קורקינט חשמלי אחר אם הוא עונה לדרישות שלכם או אם אתם מחפשים קורקינט חשמלי זול. 

אם התקציב שלכם מאפשר ליותר אז בטוח תמצאו אופציה יותר טובה מבין הקורקינטים המומלצים במאמר.

הקורקינט החשמלי הכי מהיר בעולם ביצור סדרתי הוא RION THRUST. קורקינט ריון הוא הייפר קורקינט. פיתוח האבטיפוסים של הקורקינט התחיל בישראל בתחילת העשור הקודם ע"י בחור בשם גל, אבל מהר מאוד עבר לארה"ב. כיום גל מנהל את החברה מלוס אנג'לס, קליפורניה. לריון יש שילדה שעשויה מקארבון פייבר. סוללה 84V 35AH מתאים של מוליסל  שמניעה 2 מנועים בעזרת בקר TRONIC שפותח ע"י החברה.

שיתוף מהיר:

רק נוודא שאתם באיזורי השירות שלנו...

מפת איזור רעננה, רמת השרון, הרצליה, צפון תל אביב החדש

האם את/ה נמצא/ת בצפון תל-אביב, רמת השרון, רעננה או הרצליה?

מעולה! איך תרצו לדבר איתנו?

התקשרו או שלחו הודעה ואנחנו בדרך אליכם

058-444-6266

התקשר

אוף...

מצטערים, אך הניידת שלנו לא מגיע לאיזור שלך

יצירת קשר

לפרטים נוספים והתאמת חבילה לחברה שלכם