צמיג סיליקון לאינוקים לייט
לא הרבה מודעים לעניין הזה אבל לא רק לקורקינט שיאומי יש צמיג מלא שנקרא לפעמים גם צמיג סיליקון שלא מתפנצ'ר. גם לאינוקים לייט יש צמיג מלא. נתחיל בלהגיד שתמיד עדיף צמיג אוויר ולא צמיג מלא / סיליקון. הסיבה לכך היא שבאינוקים לייט אין שיכוך ולכן הדבר היחידי שנותן לכם סוג של שיכוך הוא האוויר בצמיגים.
מצד שני קורקינט אינוקים לייט הוא קורקינט קומפקטי לנסיעות קצרות ולכן צריך להיות מאוד פרקטי, אחרת הוא לא משרת את היעוד שלו. אם אין לכם הרבה פנצ'רים עדיף שתוותרו על העניין. אם נמאס לכם להתעסק עם תיקון פנצ'ר, אז יש לכם כאן אחלה אופציה.
במדריך וידאו הבא נלמד צעד אחר צעד איך לבצע את העבודה. אם יהיה לכם את כלי עבודה נכונים, העבודה הזו מאוד פשוטה בזכות הנדסת אנוש טובה של האינוקים לייט.
מנוע של אינוקים לייט
לקורקינט אינוקים לייט יש 2 דגמים של גלגל אחורי. אחד שהוא סטנדרטי ואופן ההתקנה מאוד דומה לתהליך של קורקינט שיאומי, והשני זה גלגל שאפשר לפתוח אותו לשני חלקים. בווידאו אני מסביר על הסוג הראשון שהוא קצת יותר קשה לביצוע. תהליך הפירוק וההרכבה מהשילדה הוא זהה לחלוטין בשני הדגמים. מה שמשתנה הוא רק אופן ההתקנה של הצמיג עצמו. בדגם השני, שהגלגל נפתח לשניים ההתקנה היא מאוד פשוטה. כנ"ל גם בגלגל הקדמי. כל מה שצריך לעשות הוא להוציא את הברגים של הג'אנט והוא פשוט יפתח לכם לשני חלקים. כך שכל מה שנשאר לכם לכם לעשות הוא לשים את הצמיג ולסגור את הג'אנט.
איך להתקין צמיג מלא לאינוקים לייט: וידאו
כלי עבודה נדרשים
מפתח פתוח 19
מברג שטוח גדול
מברג פילפס גדול
מפתח אלן 3
מפתח אלן 4
קטר
אזיקון גדול
בחנות של אינוקים כנראה שלא תמצאו את הצמיג הזה. תוכלו לרכוש אותו כאן.
בהצלחה 🙂