שירות עד הבית או המשרד

תיקון פנצ'ר קורקינט שיאומי

איך לעשות תיקון פנצ'ר של קורקינט שיאומי: המדריך המלא

| נכתב ע"י אבירם חורפי
תוכן עניינים

זה דבר ידוע בקהילת רוכבי הקורקינטים החשמליים. תיקון פנצ'ר של קורקינט שיאומי הוא קשה במיוחד. האמנם? לא מעט לקוחות מגיעים אלינו עם גלגל מפורק אחרי שהתייאשו מלבצע תיקון פנצ'ר בעצמם… אז במיוחד בשבילכם, רוכבי קורקינט שיאומי שרוצים לבצע תיקון פנצ'ר של קורקינט בעצמם. שתי סרטונים באורך מלא. סרטון של תיקון פנצ'ר קדמי ועוד סרטון של תיקון פנצ'ר אחורי. אני משתף אתכם בדרך שלי וחושף לכם את כל הטריקים והשיטות שמצאתי לנכון שהן הכי יעילות.

שיהיה בהצלחה 🙂

 

תיקון פנצ'ר של הקורקינט או/ו החלפת צמיג 

בואו נעשה רגע סדר, היום כבר לא נהוג לעשות תיקון פנצ'ר בקורקינט. מה שעושים הוא להחליף את הפנימית בשלמותה. למה?? עלות פנימית חדשה היא זניחה ביחס לעבודה של תיקון החור. 

בנוסף, הצמיגים המקוריים של הקורקינט הם מאיכות מאוד נמוכה. נהוג לקבל בעת הרכישה 2 צמיגים חדשים. רוצים המלצה? תחליפו אותם בתיקון פנצ'ר הראשון של הקורקינט. גם אם הם חדשים, יש להם נטייה להתפרק מבפנים. כך למעשה נגרם פנצ'ר בעקבות החיכוך של הפנימית עם הצמיג. 

בתכלס, בגלל צמיגים אלו יצא לשיאומי שם של קורקינט שמתפנצ'ר הרבה. אין זה אשמת הקורקינט שעושה עבודה נפלאה במחיר מדהים. אם תתקינו  צמיגים איכותיים, לא תסבלו כל כך הרבה. כיום זה מאוד פשוט לקבל שירות של תיקון פנצ'ר של הקורקינט עד הבית או שתעזרו במדריך זה לעשות את העבודה בעצמכם. 

למה תיקון פנצ'ר בקורקינט שיאומי כל כך קשה? 

תיקון פנצ'ר של קורקינט שיאומי לא דומה לתיקון פנצ'ר של אופניים. קוטר גלגל קטן הופך את המשימה לקשה יותר. ככל שהצמיג קטן יותר, כך יהיה יותר קשה לחלוץ  ולהרכיב בחזרה את הצמיג. 

בנוסף, פירוק והרכבת הגלגל יותר מורכב מאופניים. מסיבה זו, הרבה חנויות לתיקון אופניים חשמליים לא אוהבים להתעסק עם קורקינטים ועם קורקינט שיאומי בפרט. כמובן שאם לא בא לכם להתעסק עם זה, נשמח לעזור לכם עם תיקון פנצ'ר של קורקינט שיאומי עד בית הלקוח.

לפני שמתחילים בתיקון פנצ'ר – כמה טיפים של אלופים 

  • מחליפים לצמיג חדש? תעשו לו טיפה מסאג' שיהיה גמיש יותר.
  •  השתדלו להימנע מחימום הצמיג במיקרוגל. אין בזה צורך.
  • יש לכם מפתח ונטיל?  שחררו את השסתום כדי לאפשר לכל האוויר לצאת. 
  • השתמשו בכפות חליצה ממתכת ולא מפלסטיק.
  • ודאו שכבל המנוע כלפי מעלה בעת הרכבת הצמיג כדי שלא תפגעו בו. 
  • הציר הקדמי מגיע עם דבק ברגים –  השתמשו במפתח 18 מ"מ ארוך לפתיחה קלה יותר.
  • קשה לכם להכניס את הצמיג? תמרחו וזלין על שפת הצמיג. שמן או סבון כלים גם יעשו את העבודה. 
  • אפשר להוסיף חומר אנטי פנצ'ר – זה יקטין את הסיכוי שלכם לפנצ'ר חוזר
חומר לתיקון פנצ'ר של קורקינט שיאומי
ניתן להוסיף חומר אנטי פנצ'ר. זה לא משנה איזה, העיקר שהוא יהיה של חברה מוכרת כמו גו'ס, אוקו או סליים.

כלי עבודה לתיקון פנצ'ר קדמי של קורקינט שיאומי

 

כמובן שנצטרך פנימית חדשה וצמיג במידת הצורך. שימו לב שאתם רוכשים פנימית מתאימה. לא כל פנימית 8.5 מתאימה לקורקינט שיאומי. אם אתם מחליפם צמיג, ממליץ לכם בחום את הצמיג עם הפס הלבן או צמיג 10".

כלי עבודה לתיקון פנצ'ר של קורקינט שיאומי
בתיקון פנצ'ר קדמי של קורקינט שיאומי השתמשו במפתח 18 ארוך לפתיחה קלה של האומים. בכפות ממתכת ומפתח ונטיל לשחרור מלא של האוויר מהפנימית.

כלי עבודה לתיקון פנצ'ר אחורי של קורקינט שיאומי

תיקון פנצ'ר אחורי הוא יותר פשוט. תיקון הפנצ'ר עצמו, או ליתר דיוק החלפת הפנימית – הוא בדיוק אותו הדבר. השוני יהיה בעיקר בפירוק והרכבת הגלגל. בגלגל הקדמי נמצא המנוע והכבל הזנה שלו, מה שקצת מגביל אותנו. בגלגל האחורי, אפשר לנתק את הגלגל מהשילדה ולעבוד הרבה יותר בנוח. 

מצד שני, צריך לשים לב לדיסק, הרוטור בשמו התקני. כדי להימנע מלעקם אותו, אני ממליץ לכם לפרק אותו. בסרטון תוכלו לראות שאני פשוט מניח אותו על צמיג ישן. אם זה פעם ראשונה שלכם, עדיף שתפרקו אותו כדי למנוע נזק. 
 

הכלים לתיקון פנצ'ר אחורי:

תיקון פנצ'ר אחורי של קורקינט שיאומי – הסרטון המלא

סיכום

אם תיישמו את הדגשים בסרטונים, יהיה לכם יותר קל בתיקון פנצ'ר של הקורקינט. בפעם הראשונה, כנראה יהיה לכם קצת יותר קשה. מבטיח לכם שבתיקון השלישי הכל ירוץ כבר חלק. שווה לכם להשקיע כמה שקלים בכלי עבודה שהמלצתי. זה יכול לעשות את ההבדל בין תיקון פנצ'ר מוצלח לבין ייאוש. אם אתם מבצעים את התיקון לבד, ההשקעה הזו מחזירה את עצמה כבר בפנצ'ר השני. 

הסתבכתם?? צרו קשר לתיקון פנצ'ר של קורקינט שיאומי עד הבית.

 
שיתוף מהיר:

רק נוודא שאתם באיזורי השירות שלנו...

מפת איזור רעננה, רמת השרון, הרצליה, צפון תל אביב החדש

האם את/ה נמצא/ת בצפון תל-אביב, רמת השרון, רעננה או הרצליה?

מעולה! איך תרצו לדבר איתנו?

התקשרו או שלחו הודעה ואנחנו בדרך אליכם

058-444-6266

התקשר

אוף...

מצטערים, אך הניידת שלנו לא מגיע לאיזור שלך

יצירת קשר

לפרטים נוספים והתאמת חבילה לחברה שלכם